Corona Virüsü V Mizahşöhler

by - Nisan 08, 2020

WantuTri

Bildiğimiz üzere , Corona veya Korona virüsü ile ülkemizde bir çok mizah konusu yapılabiliyor.
aslında olayın ciddiyetin farkında hiç birimiz değiliz. çünkü herşeyi mizah konusu yapabiliyoruz iyi midir ? yoksa kötü müdür ? bilmiyorum ama en hoşuma giden görüntü ve bağlantıları sizler ile paylaşmak istiyorum

KORONA VİRÜS TÜRKİYE 'DE YAPILMIŞ EN KOMİK TROLLER ( CORONA BİLE ...

İnci Caps على تويتر: "İşte şimdi Korona Virüsü bitmiştir… "


YARASA PAÇA ???? :)
Korona Virüs - Komik Amerikan Dublaj - Gökhan serhat - YouTube

Mio on Twitter: "Corona sen çok yanlış ülkeye geldin aslanım ...

EN İYİ MASKE DİYEBİLİRİZ :)
Özge on Twitter: "Bana mantıklı geldi... Fotoğrafta bile hafif bir ...

çin de maske bulamayınca sütyen takan kral - uludağ sözlük



Kaçacak Yerleri Yok! Corona Virüs Tüm Dünyayı Etkisi Altına ...

ÇAYCI HÜSEYİN OLARAK BİLİNEN ALPARSLAN ÖZMOL CORONA VİRÜSÜ SEBEBİ ...

Komedi.com - Hadi diyelim şimşek gibi oldum yazdık, car... | Facebook

BONUS 
VİRÜS GELMİŞ KORONA YARİM GİRMİŞ HORONA ACABA BİZİ | Komik Capsler

Güldüm.net - caps, karikatür arama motoru — h. @siirisden korona ...


En büyük adliyede korona temizliği

KelimeOyunu Instagram posts (photos and videos) - Picuki.com




You May Also Like

0 yorum