Kardeşime Saçımı Kestirdim Pişmanım Biraz

by - Nisan 08, 2020

Bildiğiniz üzere corona virüsü yüzüden bütün erkek berber'ler kapalı saçlarımıda tahminen 3 aydır kestirmiyorum stajer kuaför kardeşim abi saçını kesiyim mi abi lütfen diye diye başımın etini yedi. benimde başka çarem yoktu gerçekten uzun saç rahatsız ediyordu beni kes bakalım dedim pişman olacağımı düşünmemiştim saç kesimine balkonumuzda devam etmek zorundaydık.




annemizden biraz fırça yesekte devam ettik. ilk makası vurduktan sonra içime bir pişmanlık geldi. bitesiye kadar'da gitmedi : neyse konuyu fazla uzatmaya gerek yok Final umarım yakışmıstır. Yorumlarınızı bekliyorum


SON HALİM :)

You May Also Like

6 yorum

  1. Sıhhatler olsun, yakışmış, yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) biraz kötü oldu ama oldu kadar olmadığı kader diyelim :=)

      Sil
  2. Ben de 2-3 yıldır makineyle kendim kesiyorum saçlarımı. O yüzden bu dönemden diğer erkekler kadar etkilenmedim. :)

    Sizin saçlarınız da fena olmamış hani.

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel olmuş, güle güle kullan, kardeşinizin de eline sağlık ;)

    YanıtlaSil