Ben duygusal bir erkeğim

by - Nisan 09, 2020

09-04-2020 Sabah daha güneş doğmadı saat : 05:45 Ne ölmek nefessiz kalmaktır, nede yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevmeyi, sevilmeyi hak eden birinin kalbinde olmaktır.

KİRLENMİŞ KALPLER – Yakup Uykutalp

Dipnot ; Birini gerçekten seviyorsan hatalarını görmemeyi de öğreneceksin.

neden insanlar birbirinden nefret ediyor , neden erkekler her gördüğü kadına asılıyor neden kadınlar her erkeğe ön yargı ile karşılıyor hiç bilmiyorum ama aslında suç bizde dünyayı kirleten zalim düşüncesiz , sorumsuz , insan demeye utandığım kişiler de

dünya da aşık olmaktan daha güzel bir şey yoktur eğer kötüsü var sa buda ölüm dür. ansızın gelen kimsenin inanmadığı bir ölüm zamansız hiç beklemediğin bir anda yakalar seni peki ya geride kalanlar sevgilin veya ne biliyim araban hiç birine ulaşamazsın inanın hiç biri umrumda değil desem ?

sadece o yanımda olsun istiyorum karanlıkta aydınlık olan yol gösteren onu istiyorum desem ne dersiniz ? Geceleri rüyama geldiğinden senin bile haberin yok. Seninle yaşlanılabilecek koca bir ömür varken neden yalnız kalmayı seçelim ki…



Benim için ölmek nefessiz kalmak değil, sensiz kalmaktır.

Bu hikayede ben şairim sense şiir!

eskiden komşularımız vardı teyzeler pasta kurabiye yapar bize verirdi o günleri özledim akşama kadar mahallemizde top oynadık aşık olurduk sevilirdik severdik.
aşkı sadece bakışmak zannedirdik. büyüyünce anladık ki keşke çocuk kalsaydık o eski günleri o kadar özlüyorum ki anlatamam size simdi ise kimse çocuklarını bahçeye bile salmıyor neden mi ? o pis sapıklar çocuk istismarcı o*** yüzünden keşke her şey eskisi kadar güzel parlak aydınlık olsa bide o olsa.....
Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.

İnsan masum doğar ve büyüdükçe kirlenir, her ortamda farklı maskeler takmaya başlar, kendini korumak veya çıkar elde etmek için. Ama maske ile yaşanan bir hayat ancak sahte ve geçici mutluluklar getirir.

Bana iyi gelenler hep benden gidenler oldu. 

aşık olmak nefes almak gibidir fakat en sonunda astım olacaksınız.

Ne kadar okursan oku, bilgine, yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir.
İzahı yok, acıklaması yok, beklentim yok, inancım yok, iyi kalan hicbir şey yok, caba yok, telafisi yok, elimde kalan hicbir şey yok ve ben cok yorgunum. Dümdüz yoruldum.

Ne konuşarak, ne de susarak. Bazı gercekleri sadece noktayı koyarak anlatabilirsin. Cünkü bazı insanlar, ne demek istedigini ve neyi kaybettigini ancak yoklugunda anlar.

Maalesef ki bazı insanlar siz bağırmadığınız sürece sizi duymazlar.
Savaşın kazanan kişisi olmadığı gibi barışın da kaybedeni olmayacaktır.

Sevdiklerinize zaman ayırın, zaman sizi sevdiklerinizden ayırmadan

ESEN KALIN SEVGİLERİM İLE............

You May Also Like

24 yorum

  1. Bende diyorum çocuk kalsaydık ama maalesef zaman geçiyor. Zamanı tutmak ise ne yazık ki mümkün değil.
    Bu arada mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda hanım yorumunuz için teşşekür ederim
      blogumu yeni açtığım için mail abonelik siz söylediğiniz diye ekledim daha önce bilmiyordum zaten :) umarım doğru eklemişimdir.
      sevgilerimle..

      Sil
  2. Bu güzel yazı için ve bugün ziyaretime geldiğiniz için teşekkür ederim. Sizi takibe aldım. Blogunuz hayırlı olsun. Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yıldız hanım bende sizi takibe aldım hayırlı günler dilerim.

      Sil
  3. Merhaba kendi bloğumdan geldim ve bloğunu çok beğendim. Takibe aldım artık sık sık uğrarım :)

    YanıtlaSil
  4. Duygusal olanlar duyarlıdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bütün insanoğlu duyarlı olacağı günleri görmek nasip olur.

      Sil
  5. Teknoloji geliştikçe sevgisizlik artıyor.
    İnsanlar bir tuhaf olmuşlar. Para her şeyin üstüne çıkmış. Para ve bencillik, narsizm, megalomani sarmış çoğu kişiyi. Herkeste bir afratafra.

    YanıtlaSil
  6. Bazı insanlara sadece sarılmak, öylece kalmak istersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sadece sarılmak , fakat hiç konuşmamak sadece ne söyleyeceğimizi gözlerimiz ile anlatmak istersin.
      yorumunuz için teşekkür ederim
      umarım hayatta herşey gönlünüzce olur.

      Sil
  7. sevmek en güzel şey lakin bunu bile vasıfsız bir hale getirmiş insanoğlu... üzücü, sadece..

    YanıtlaSil
  8. Birini kusurlarıyla kabul edip sevebilmek ve birisi tarafından tüm kusurlarına rağmen sevilmek hayattaki en büyük lütuf olmalı.. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim efendim bende takip ediyorum sizi

      Sil
  10. Bu korona günlerinde sevdiklerimizin de kıymetini daha çok anladık sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurdagül hanım kesinlikle haklısınız kıymetini anladık fakat kıymetimizi bilemediler :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. hiç kazanmadık ki zaten hep kaybediyoruz......

      Sil