Sev Kardeşim

by - Nisan 07, 2020

sev kardeşim ölüm var hem de çok yakında gibi geliyor bana
milyarca insan var fakat sen o kişiyi seviyorsun

-

fakat o seni sevmiyor sen onun için bir çok şeyi göze aldım bazen de gözden çıkardım fakat onun gözüne giremedin
unut kardeşim

-
neden insan acı çekeceğini bile bile onu sever ki neden uykusuz gecelerde onu düşünür ki ?
bu sorunun cevabını hiç bir zaman bulamadım ben onu sevdim hemde ne sevdim aç sussuz parasız pulsuz fakat o beni değil de hiç değer vermeyen birisine gitti ve mutsuz oldu
bırak kardeşim

-

sen ona dokunmaya bile korkar iken el insanı neler yapıyor be kardeşim
onu bir de aldatıyor sen bunu biliyorsun kardeşim fakat hala onu mu seviyorum ?
saçlarına dokunmaya korktuğum kişi bugün mutsuz be kardeşim
ağlama kardeşim

-
keşke tanımasaydım be kardeşim belki bu kadar mutsuz olmazdım benimde mutlu günlerim olurdu o ozaman dişlerimi fırçalardım ne biliyim arkadaşlarım olurdu herkese laf atardım duvarlara bakmazdım
gez kardeşim
-

başka bir insanı seviyor biliyorum kardeşim başkasıyla geziyor yemek yiyor üzülüyorum kardeşim
ama onu mutlu görmek benide mutlu ediyor buna ne deniyor ? KARDEŞİM
sev kardeşim
-
öyle bir sev ki mezar taşıma sevgi krizi yazsınlar.
biliyorum o benim olmayacak
ama bende kimsenin olamıyacağım.

You May Also Like

8 yorum

  1. Merhaba Mustafa bey,,
    Blog dünyasına hos geldin..

    YanıtlaSil
  2. Hayat böyle bir şey. Kısmetinde ne varsa kaşığına o çıkıyor. Allah iyilerle karşılaştırsın. Bloğunuz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabia hanım çok teşekkür ederim
      herşey kısmetmiş meğerse

      Sil
  3. sevgi krizinden ölünebiliyo mu amaniiin :) aramıza hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölünmüyor fakat sürünebiliyor :) hoşbuldum teşekkür ederim

      Sil
  4. Merhabalar Mustafa Bey!

    Aramıza hoşgeldiniz. Allah özgürce bir hayat sürmemiz için bize "kader dümeni"ni vermiş. Fakat biz illa birisine bağlanmaya, onun için ölmeye çalışıyoruz. Ne garip değil mi? :)
    Bol yayınlı uzun bir blog hayatı diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beytullah bey merhaba
      yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Sil